پس از مالیات بر درآمد فدرال، FICA (Social Security + Medicare) و مالیات بر درآمد ایالتی برای هر یک از 50 ایالت، دستمزد دریافتی خود را در خانه تخمین بزنید.
نرخ نهایی برای ایالت انتخابی (2026). اگر درآمدتان در یک براکت پایینتر قرار میگیرد، تنظیم کنید.
برآورد هر چک حقوق · ناخالص سالانه نشان داده شده در زیر
اعمال بر درآمد مشمول مالیات = ناخالص سالانه - کسر استاندارد (16100 دلار تک / 32200 دلار MFJ)
تک فایل
| امتیاز دهید | درآمد مشمول مالیات |
|---|---|
| 10% | $0 – $12,400 |
| 12% | $12,401 – $50,400 |
| 22% | $50,401 – $105,700 |
| 24% | $105,701 – $201,775 |
| 32% | $201,776 – $256,225 |
| 35% | $256,226 – $640,600 |
| 37% | $640,601 + |
متاهل تشکیل پرونده مشترک
| امتیاز دهید | درآمد مشمول مالیات |
|---|---|
| 10% | $0 – $24,800 |
| 12% | $24,801 – $100,800 |
| 22% | $100,801 – $211,400 |
| 24% | $211,401 – $403,550 |
| 32% | $403,551 – $512,450 |
| 35% | $512,451 – $768,700 |
| 37% | $768,701 + |
| مالیات | نرخ کارمند | پایه / آستانه دستمزد |
|---|---|---|
| تامین اجتماعی | 6.2% | تا 184500 دلار در سال |
| مدیکر | 1.45% | بدون محدودیت |
| مدیکر اضافی | 0.9% | بالای 200000 دلار (تک) / 250000 دلار (MFJ) |
منبع: موضوع شماره 751 IRS - نرخ های نگهداشت تامین اجتماعی و مدیکر
یک چک حقوق معمولی ایالات متحده مالیات بر درآمد فدرال (بر اساس براکت های IRS)، تامین اجتماعی (6.2٪)، مدیکر (1.45٪) و مالیات بر درآمد ایالتی را کسر می کند. برخی از شهرها و شهرستانها نیز مالیات بر درآمد محلی وضع میکنند - این ماشین حساب آنها را شامل نمیشود.
FICA مخفف قانون مشارکت های بیمه فدرال است. تأمین اجتماعی (6.2٪ از دستمزدها تا 184500 دلار در سال 2026) و Medicare (1.45٪ از کل دستمزدها، به علاوه 0.9٪ برای افراد پردرآمد) تأمین مالی می کند. هم کارمند و هم کارفرما هر یک از این نرخ ها را می پردازند - بنابراین نرخ ترکیبی تامین اجتماعی 12.4 درصد است.
این ماشین حساب براکت های IRS 2026 را برای دستمزد ناخالص سالانه منهای کسر استاندارد اعمال می کند. کسر واقعی به انتخابات W-4، سایر منابع درآمد، کسورات جزئی و مزایای پیش از مالیات مانند سهم 401(k) یا حق بیمه سلامت بستگی دارد که درآمد مشمول مالیات شما را کاهش می دهد.
در سال 2026، 9 ایالت هیچ مالیات بر درآمد فردی دریافت نمی کنند: آلاسکا، فلوریدا، نوادا، نیوهمپشایر، داکوتای جنوبی، تنسی، تگزاس، واشنگتن و وایومینگ. ماشین حساب 0٪ را برای این ایالت ها به طور خودکار نشان می دهد - ساکنان بیشتر از هر چک حقوق را نگه می دارند.
نرخ از پیش تکمیل شده بالاترین نرخ نهایی هر ایالت برای سال 2026 است (منبع: بنیاد مالیات). اکثر مردم نرخ موثر کمتری می پردازند زیرا مالیات بر درآمد ایالتی نیز در اکثر ایالت ها مترقی است. فیلد نرخ را مطابق با براکت واقعی خود تنظیم کنید یا از آن به عنوان تخمین بدترین حالت استفاده کنید.
e-Buhalteris به شما کمک می کند فاکتورها، هزینه ها و امور مالی کسب و کار را پیگیری کنید.
مشاهده قیمت →